WEGENBOUWERS Landelijk

BEDRIJVEN Flevoland

 

Een MAN TGS 10x4 van Jan Bakker uit Oldebroek (Gld).

 


 

Een MAN TGS 35.440 10x4 kipper van Jan Bakker uit Oldebroek (Gld) bij de asfaltcentrale van Schagen in Hasselt (Ov).

 


 

Van Van der Wiel uit Drachten (Fr) is deze MAN TGS 10x4 die door Wierda in Joure ook nog van een gestuurde achteras is voorzien. Met 50ton op kenteken kan de Gijsbertsen kipper goed vol.

 


 

Sinds de winter van 2016 rijdt Roseboom uit Ede (Gld) ook met deze fraaie MAN TGS 10x6 met geïsoleerde kipper van Gijsbertsen.

 


 

Herms uit Epe (Gld) rijdt met twee MAN TGS 10x4 WSG.

 


 

De tweede van de 10x4'en van Herms.

 


 

Deze MAN TGS 10x4 Euro6 is van Travcom uit Duivendrecht (NH), een samenwerking van Niezen Transport en Willard Transport (de auto is gespoten in de kleuren van laatstgenoemde).

 


 

Een MAN TGS 10x4 van Jan Zevenhuizen uit Apeldoorn (Gld).

 


 

Hoezeer je ook zou denken dat deze MAN van Jan Bakker is, dat is hij niet helemaal meer. Hij rijdt tegenwoordig voor Heitink Transport, wel nog in de kleuren van Jan Bakker, een bedrijf waar ook veel mee samen wordt gewerkt. Begin 2013 nieuw bij de firma Jan Bakker gekomen maar vrij snel al overgenomen. Deze MAN TGS 10x4 door WVT naar vijfasser omgebouwd en met gigantische kipper van Jan Veenhuis uit Raalte (Ov) uitgerust is een imposante verschijning.

 


 

Deze MAN TGS 10x4 WideSpread is een auto nieuw gebouwd voor Marskamp uit Marle (Ov). De auto is gespoten in de kleuren van sloopbedrijf Lagemaat uit Heerde.

 


 

Deze zeer korte MAN TGS 10x4 is in 2016 bij BUKO uit Beverwijk (NH), welliswaar in KWS kleuren, aan het werk gekomen. Deze 47tons auto rijdt met een door Jansen Hydrauliek afgebouwde aluminium Kempf kipper.

 


 

Hier een MAN TGS 10x4 van Millenaar Transport uit Oude Meer (NH).

 


 

 


 

 


 

Sinds maart 2014 heeft Buko deze MAN TGS 10x4 Euro 6 in dienst, een van de eerste Euro 6 vijfassers in Nederland.

 


 

Deze MAN TGS 10x4 in Euro 6 uitvoering is eind 2014 bij Jan Bakker in dienst gekomen. De auto is door Wierda Voertuig Techniek omgebouwd van 8x4 naar 10x4.

 


 

MAN TGA 10x4 van G. van de Kamp uit Stroe (Gld). De auto is, net als zijn identieke broertje, gebaseerd op een zwaartransport-chassis van MAN.

 


 

De tweede van 2 identieke TGA 10x4'en van Van de Kamp. Beide zijn ze nieuw gekomen in 2006.

 


 

Deze MAN TGA 10x4 kipper is van Derks G.W.W. uit Nijmegen (Gld).

 


 

Deze MAN TGA 10x4 is van Van Berkel uit Schijndel (NB).

 


 

Een MAN TGA 10x4 Widespread van Gebr. vd Broek uit Wijchen (Gld). Deze door Wierda Joure omgebouwde 5-asser is nieuw in 2007 bij de Wijchense firma in dienst gekomen, samen met drie identieke "broertjes".

 


 

Hier de tweelingbroer van de bovenstaande auto, ook van Gebr. vd Broek uit Wijchen.

 


 

Van de vier oorspronkelijke auto's van Gebr. vd Broek is dit de vreemde eend in de bijt. Deze MAN TGA 10x4 is de enige met afzetsysteem, zodat hij gebruikt kon worden als steenauto. Het chassis is tevens korter dan bij de andere auto's.

 


 

Een MAN TGA 10x4 van Spaansen uit Winkel (NH) met 31 kuubs slib-kipper.

 


 

Een MAN TGA 10x4 van Nijkamp uit Geesteren (Ov). Deze auto is een door Wierda Voertuig Techniek omgebouwde 8x4 TGA 8x4-4 BL, met door Wierda bijgeplaatste 2e as.

 


 

Een tweede TGA 10x4 van Nijkamp. Zelfde chassis, alleen van deze auto kan de kipper eraf om plaats te maken voor een mixer.

 


 

Van de Putman Groep uit Westervoort bij Arnhem (Gld) is deze MAN TGA 10x4. Het is een van twee identieke auto's die voor Putman rijden. Beide auto's zijn nieuw gekocht.

 


 

 


 

Deze 5-asser van Gebroeders Kok uit Bakkeveen / Heerenveen (Fr) is één van een type dat anno 2014 haast uitgestorven is: een MAN F2000 10x4 met WS en gestuurde achteras, bouwjaar 2001. De auto wordt veelal gebruikt bij de overslag van grondstoffen op de NOAP (NOordelijke Asfalt Productie) in Heerenveen (Fr).

 

 

 

 


 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.