WEGENBOUWERS Landelijk

BEDRIJVEN Flevoland

 

Naast de FM2000-WDG's heeft Theo Pouw sinds 2012 ook twee van deze 5-asser bandlossers in dienst in de vorm van een tweetal Terberg FM2850-T's. De bandlosser opbouw is afkomstig van HYVA en is uitgevoerd met een kleppensysteem, in tegenstelling van die door Vossebelt worden geleverd, die nog een dekzeil hebben.

 


 

Een tweede FM2850-T bandlosser van Pouw.

 


 

Eigenrijder Hans Konings uit het Utrechtse Oudewater rijdt sinds 2006 met deze Terberg FM2850-T. Een bijzondere auto want het een van de weinige van dit type die is uitgevoerd met slaapcabine. De auto is verder uitgevoerd met een geïsoleerde HYVA kipper die veelal voor het asfalttransport wordt gebruikt, zoals ook hier na het laden bij de Asfaltcentrale Rotterdam (ACR).

 


 

Van Koster Wegenbouw uit Noorden (ZH) is deze Teberg FM2850-T met HYVA asfaltkipper en een dieplader die het geheel iets te lang maakt, maar er wel spectaculair uit ziet!!

 


 

Deze Terberg FM2850-T containerauto is van Van der Lee uit Bruchem (Gld).

 


 

Ook van Van der Lee uit Bruchem is deze ex-Martens en Van Oord FM2850-T met overmaatse Ruizeveld kipper erop, die door Van der Lee worden gebruikt voor het rijden van baggerslib. Vier van deze auto's heeft Van der Lee in zijn bezit.

 


 

 


 

 


 

Deze Terberg FM2850-T is van Multi Service uit Koudum. Het is een ex-Den Breejen uit Cruquius (NH) Terberg. De auto is voorzien van een ATM kipper.

 


 

Een Terberg FM2850-T van HTO uit Hillegom (ZH).

 


 

In 2010 nam W. v.d. Camp uit Oss (NB) deze Terberg FM2850-T over van Verbeek. Pas in 2014 werd de auto strak rood overgespoten.

 


 

Een Terberg FM2850-T van Mussche uit Staphorst (Ov.).

 


 

Een van twee Terberg FM2850-T's bij Westdijk uit Alpen a/d Rijn (ZH), de eerste was op het moment van fotograferen al ingeruild. Deze FM2850 is bijzonder omdat hij op grote wielen staat, iets wat maar weinig eigenaren hebben gedaan.

 


 

Een Terberg FM2850-T van Van Vliet uit Wateringen (ZH).

 


 

Een Terberg FM2850-T (FM1) van Marskamp uit Marle (Ov). De auto is eerst van BUKO geweest, nu eigendom van loonbedrijf Marskamp en gespoten in kleuren van Lagemaat uit Heerde (Gld).

 


 

Van Cor van Schaijk uit Nistelrode (NB) is deze Terberg FM2850-T uit 2006, ooit van Heijmans en nog steeds in de originele gele kleur. De auto is in 2009 overgenomen door de huidige eigenaar (van Schaijk heeft er vier).

 


 

Een tweede van Heijmans overgenomen FM2850-T van Cor van Schaijk. 

 


 

Een Terberg FM2850-T van Van Bentum Recycling Utrecht / Rotterdam.

 


 

Nog een Terberg FM2850-T van Van Bentum Recycling, dit keer een oudere met FM1 cabine.

 


 

Een van twee Terberg FM2850-T van Kole Transport uit 's-Heerenhoek (Zld).

 


 

De tweede van de set FM2850's bij Kole.

 


 

Grootverbruiker van Terberg FM2850 is Vrijbloed Transport uit Haarlem. Dit is een van meerder in gebruik bij de firma.

 


 

Een tweede FM2850-T van Vrijbloed.

 

 

 


 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.