Mercedes-Benz Nederland heeft deze demonstratie-versie laten bouwen van de Mercedes-Benz Arocs 10x4, een vijfasser met naloopas die af-fabriek zo geleverd wordt. Het kale chassis was in 2016 al op de TKD in Almere te zien. Nu met geïsoleerde Ruizeveld kipper vind de auto met 47 GVW (wettelijk) zijn weg door Nederland en wordt hij door geïnteresseerde transportbedrijven aan de tand gevoeld, zoals hier bij de firma T. Haan uit Scheemda (Gr).
Een Mercedes-Benz Arocs 10x4 van Graaf Transport uit Leidschendam (ZH).
Een Mercedes-Benz Arocs 10x4 van Hagen uit Weesp (NH).
Een tweede Arocs 10x4 van Hagen.
Begin 2018 heeft Rikkers deze Mercedes Arocs 10x4 met Ruizeveld kipper in gebruik genomen.
Halverwege 2017 heeft Gebr. v.d. Heiden twee van deze Mercedes-Benz Arocs 10x4'en in gebruik genomen. Twee identieke auto's met geïsoleerde kippers van HYVA. Het zijn twee 47-tonners die af-fabriek leverbaar zijn.
De tweede van de Arocs 10x4'en van Gebr. v.d. Heiden.
Oskam heeft in 2018 twee van deze Mercedes-Benz Arocs 10x4'en in gebruik genomen. Twee identieke auto's met HYVA kipper.
De tweede Arocs 10x4 van Oskam.
Baggeraar Van der Lee uit Bruchem (Gld) heeft sinds eind 2018 twee van deze Mercedes-Benz Arocs 10x4 in gebruik genomen. De auto's zijn voorzien van een afzetbare slibbak.
Deze Mercedes Arocs 10x4 is een demo/verhuur-auto van Veldhuizen Wagenbouw. De auto is bij Veldhuizen voorzien van een 5e as die de auto een wettelijk totaalgewicht van 49ton. De auto is voorzien van een geïsoleerde Gijsbertsen kipper. Het meest opmerkelijke aan deze auto is de kleine cabine, waar de meeste Arocsen in Nederland het grote model cabine hebben.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.