Deze prachtige Terberg FM1350-WDGL is eerst van H4A uit Sas van Gent (Zld) geweest, maar nu sinds 2015 strak Hovenga-rood. Hovenga uit Metslawier (Fr) dus.

 


 

Deze Terberg FM1350-WDGL uit 1999 van Geert Hummel uit Beilen (Dr) is eerder in handen geweest van Beugel, tevens uit Beilen. Na vijf jaren dienst mocht hij weg en is hij door Hummel overgenomen, nu nog deels in de kleuren van Beugel (bak).

 


 

Nico Transport uit Hoogezand (Gr) heeft als "kleintje" deze Terberg FM1350-WDGL met containersysteem en kraan. De auto valt op door zijn lange wielbasis.

 


 

 Een nieuwere Terberg FM1350-WDG uit 2008 van het FM2-type, ook van Fa. Beugel en Zn. uit Beilen (Dr).

 


 

Deze Terberg FM1350-WDGL is van Snijder Transport uit Schildwolde (Gr). De auto is nieuw gekocht en voorzien van een Roelofs zij-kipper.

 


 

Deze Terberg FM1350-WDGL is van Hulzebosch uit Beilen (Dr). De firma heeft twee vrijwel identieke van deze FM1350's gehad, dit is de laatst overgeblevene.

 


 

Een FM1350-WDGL uit 1999 van Loonbedrijf vd Peppel uit Dedemsvaart (Ov).

 


 

Deze Terberg FM1350-WDGL van 2009 is een van de FM1350's van Gebr. de Jongh uit Botlek (ZH).

 


 

 


 

 


 

W. vd Camp uit Oss (NB) rijdt met deze Terberg FM1350-WDG.

 


 

Sinds 2005 rijdt bij Zandhandel J. Wind in Heerenveen (Fr) deze Terberg FM1350-WDGL, die bijzonder is vanwege zijn afzetbare eigenbouw kipper, die met BCK-componenten zelf bij J. Wind worden gemaakt.

 


 

Een Terberg FM1350-WDGL uit 1999 van Gebr. Poppink uit Daarle (Ov).

 


 

Een Terberg FM1350-WDGL van wegenbouwer Dijkstra uit Aduard (Gr).

 


 

Terberg FM1350-WDGL van F. Eiland uit Heerde (Gld) aan het werk in Zwolle.

 


 

Kelder Transport uit Gramsbergen (Ov) is een trouwe klant van Terberg. Hier zien we de nieuwste aanwinst (stand 6/2012), een Terberg FM1350-WDGL 6x6 uit 2010 met een kraan en zijkipper van Hyva. De auto is van Zandhaas BV geweest, maar heeft niet veel langer dan een jaar bij de vorige eigenaar gereden. Vanaf eind 2011 rijdt de auto in de kleuren van Kelder.

 


 

Deze Terberg FM1350-WDG is van MNO-Vervat en stond in Heemstede (NH) toen ik hem op de plaat zetten.

 


 

Trip-Popken uit Assen rijdt met deze FM1350-WDGL containerauto uit 2001.

 

 


 

Deze unieke Terberg FM1350-WDG is van Jos Scholman uit Nieuwegein (Ut). Het bedrijf heeft deze auto, waarvan er drie gebouwd zijn, samen met Terberg ontwikkeld als een kruising tussen kipper en dumper.

 


 

 


 

Loonwerk- en Transportbedrijf Van den Berg uit Zwartsluis (Ov) rijdt met deze Terberg FM1350-WDGL.

 


 

Een iets ouder broertje van de bovenstaande FM1350 is deze Terberg FM1350-WDGL van de eerste generatie. Deze auto heeft eveneens een kraan en een zij-kipper. 

 


 

Deze FM1350-WDGL is sinds 2012 van Mussche Transport uit Staphorst (Ov), en hoewel de auto lijkt te zijn gespoten in KWS kleuren is dit niet helemaal juist. Het donkerblauw en wit is nog van de vorige eigenaar.

 


 

Een Terberg FM1350-WDGL van Mourik uit Groot-Ammers (ZH).

 


 

Alhoewel hier al niet meer van de firma, zien we hier een Terberg FM1350-WDG van J. van Vliet uit Amsterdam.

 


 

Deze strak uitziende Terberg FM1350-WDGL uit 2005 is sinds 2012 (?) van de firma Van Daalen uit Maasdijk (ZH). De auto staat hier voor een onderhoudsbeurt aan de andere kant van het land, bij Terberg in Hoogeveen (Dr). 

 


 

Een Terberg FM1350-WDGL uit 2000 van Middelveld uit Zuidwolde (Dr). De auto is hier niet uitgerust met de mooiste container...

 


 

Bij Koers in Hoogersmilde (Dr) rijdt deze Terberg FM1350-WDGL, in deze combinatie voor het lange-afstandswerk.

 


 

Hier het oudere broertje van de bovenstaande FM1350, deze FM1 Terberg FM1350 die net als de meeste auto's bij Koers in Hoogersmilde (Dr) van een containersysteem is voorzien.

 


 

Een Terberg FM1350-WDG 6x6 kipper met Roelofs opbouw van Fa. Beugel en Zn. uit Beilen (Dr). Deze auto is tegenwoordig eigendom van Gooijer uit Heerenveen (Fr).

 


 

Een eerste generatie Terberg FM1350-WDGL van Hulzebosch uit Beilen (Dr).

 


 

 


 

 

 

 


 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.