Een Terberg FM1850-WDGL van Nijhof-Ekkel uit Den Ham (Ov). Deze 8x4 is eerder van Mourik uit Groot-Ammers geweest.
Dit is het iets jongere tweelingbroertje van de bovenstaande auto, een FM1850-WDGL die van Vrijbloed uit Haarlem is geweest.
Een Terberg FM1850-WDGL FM3 van Mourik uit Groot-Ammers (ZH).
Een Terberg FM1850-WDGL van Gebr. van Kessel uit Buren (Gld), waarvan het bedrijf er 3 heeft. De auto staat geparkeerd op het terrein van de Asfalt Productie Hoogblokland (ZH).
Kole Transport uit 's-Heerenhoek (Zld) heeft in de kleuren van de KWS een aantal Terberg FM1850-WDGL's (FM3) rijden, alle op identieke wijze opgebouwd en nieuw gekocht/gebouwd in 2013. De auto's hebben allen een slaapcabine en een hoge geïsoleerde Ruizeveld kipper.
Een Terberg FM1850-WDGL van Hoeymakers uit het Noord-Limburgse Horst. De auto is interessant in meerdere opzichten. Ten eerste is de auto voorzien van grote wielen, iets wat in Limburg wel meer gewoon is bij niet volledig aangedreven auto's (8x4 en 10x4). Verder is de voorzien van een afzetsysteem waarbij de kipper voor een andere opbouw kan worden gewisseld.
Deze Terberg FM1850-WDGL is van Van Gelder uit Elburg (Gld). De auto is voorzien van een slaapcabine en mede hierdoor lijkt de auto en zeker de HYVA kipper erg kort.
Vol met asfalt staat deze Terberg FM1850-WDGL van Jan Bakker te wachten totdat hij voor de asfalteermachine mag. Deze auto is qua opbouw goed te vergelijken met de auto van Van Gelder hierboven.
Een Terberg FM1850-WDGL van Jan Bakker op het terrein van De Waard in Meppel (Dr).
Een Terberg FM1850-WDGL van Gebr. Mussche uit Staphorst (Ov) met kipper van BCK.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.