Een eerste generatie Terberg FM2000-WDG die bij Kolk en Zn uit De Wijk (Dr) heeft gereden (1999-2014).
Nog een "oude" FM2000-WDG van Kolk en Zn aan het werk in de buurt van Ommen (Ov).
Bouwjaar 2001, deze Terberg FM2000-WDG met BCK kipper. Deze 8x8 is nieuw bij Kolk gekomen. Op het moment van fotograferen, juni 2015, is het de enige overgebleven FM1 FM2000-WDG bij de firma en een van de laatste in Nederland.
Een van de twee Terberg FM2000-WDG's in dienst bij Nijhof-Ekkel uit Den Ham (Ov).
En dit is de tweede. Deze FM2000-WDG is sinds 2013 bij Nijhof-Ekkel in dienst. Geweest van Jac. Caron uit Den Hout (NB), nu strak in het blauw-wit van de nieuwe eigenaar.
Samen met Remmink uit Den Ham (Ov) en Kolk en Zn uit De Wijk (Dr), is Kelder een afnemer van de nieuwe versie Terberg FM2000-WDG. Terberg heeft dit model, dat weer een stapje terug is na de introductie van de tripple/tridem versie van de 8x8 eind jaren '90, her-geïntroduceerd als een onderhouds-armere 8x8. Kelder rijdt met deze auto sinds 2009.
Dit is een van twee (2013) voor Remmink gebouwde nieuwe Terberg FM2000-WDG'en. De auto is van 2010.
Kolk en Zn uit De Wijk is zoals gezegd ook een afnemer van de nieuwe FM2000-WDG. Samen met Remmink zijn ze de drijvende kracht achter de her-introductie van de WDG versie.
De allernieuwste (stand 11/2012) FM2000-WDG is deze van Theo Pouw uit Utrecht. De auto is nieuw gekomen in 2012 en heeft de nieuwe FM3 Volvo cabine.
Een van de laatste van hun soort is deze Terberg FM2000-WDG van Van Vliet uit Amsterdam. Van Vliet heeft er twee, beide auto's van bouwjaar 2013, behoren tot de groep laatste Terberg FM2000'en die zijn gebouwd, minder dan een jaar later rolde de laatste van de band....
De tweede FM2000-WDG uit 2013 die bij Van Vliet rijdt.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.